Czym jest lejek sprzedaży kancelarii prawnej?
Lejek sprzedaży to graficzna forma przedstawiająca ścieżkę jaką Klient pokonał od momentu pierwszego kontaktu z kancelarią w Internecie, aż po faktyczny zakup usługi prawnej w kancelarii i nawiązanie stałej współpracy.
Dlaczego „lejek”?
Lej to inaczej odwrócona piramida, gdzie na jej szczycie (w najszerszym punkcie) znajdują się wszystkie osoby, które miały kontakt z kancelarią w Internecie i potencjalnie mogą zostać jej Klientami. Jednak część z nich z różnych powodów nimi nie zostaje.
Z kolei na dole lejka (w najwęższym miejscu) znajdują się faktyczni Klienci kancelarii, którzy pokonali całą ścieżkę procesu zakupowego i zakupili usługę prawną.
Czy wiesz że…
Projektowane przez nas lejki sprzedażowe to proces, w którym sukcesywnie przekonujemy coraz więcej osób z grupy 97% niezdecydowanych klientów do tego, aby zaufali kancelarii i zostali jej Klientami. Nie w sposób nachalny, tylko budując relację z Klientem, aż do uzyskania jego zaufania.
Lejek sprzedaży dla kancelarii = system pozyskiwania Klientów przez Internet
Lejek = efekty
Dobrze zaprojektowany lejek sprzedaży to zorganizowany system pozyskiwania Klientów przez Internet, umożliwiający docieranie do Klientów biznesowych dokładnie takich, jakich potrzebuje kancelaria, Klientów już uświadomionych i zdecydowanych na podjęcie z nią współpracy.
Lejek = kontrola
Lejek sprzedaży pozwala kancelarii na pełną kontrolę całego procesu pozyskiwania Klientów w Internecie, wraz z możliwością monitorowania na bieżąco osiąganych efektów w postaci wzrostu przychodów kancelarii.
Lejek = bezpieczeństwo
Taki lejek sprzedaży nie ma nic wspólnego z nachalną reklamą, lejek sam w sobie nie jest reklamą tylko narzędziem do pozyskiwania Klientów w Internecie, który można stosować w branży prawnej, ponieważ jego działanie jest zgodne z zasadami kodeksów etyki. Zobacz video z którego dowiesz się jak to działa >>
Kancelaria pozyskująca Klientów przez Internetowy lejek sprzedażowy sama określa:
- Jakich Klientów chce pozyskiwać (np. Klienci biznesowi/osoby fizyczne, Klienci reprezentujący konkretne branże).
- Jakie usługi chce im oferować.
- Kiedy będzie obsługiwać nowych Klientów.
Stosowane przez nas narzędzia informatyczne pozwalają na pełne zautomatyzowanie lejka sprzedaży.
Co to oznacza?
Lejek sprzedaży “ściąga” do kancelarii odpowiednich dla niej Klientów w terminach określonych przez samą kancelarię. W przypadku gdy kancelaria uzna, że nie jest w stanie obsłużyć większej ilości Klientów, może lejek sprzedaży poprostu wyłączyć. Z kolei, jeżeli po jakimś czasie stwierdzi, że potrzebuje dopływu nowych Klientów, włącza swój lejek sprzedaży i dalej pozyskuje Klientów.
Projektowanie lejków sprzedażowych dla kancelarii prawnych
W przypadku usług prawnych, które należą do grupy tzw. usług profesjonalnych, proces pozyskiwania Klientów przez Internet odbywa się w całkiem inny sposób niż to ma miejsce np. w sklepach internetowych lub innych branżach, gdzie decyzja związana z zakupem podejmowana jest przez Klienta stosunkowo szybko.
Z uwagi na specyficzny charakter branży prawnej, opłacalne i efektywne lejki sprzedaży wymagają specjalistycznej wiedzy w zakresie ich projektowania, uwzględniając m.in.:
- Ograniczenia w branży w zakresie stosowania reklamy,
- Specyfikę i zróżnicowanie usług prawnych,
- Profesjonalny charakter współpracy z Klientem oparty na relacjach i zaufaniu,
- Autorytet profesji radcy prawnego i adwokata jako osób zaufania publicznego.
Dlatego, każdy lejek sprzedaży i każda kancelaria to inny przypadek, wymagający odpowiedniej wiedzy i kompetencji. Nasze 11 letnie doświadczenie w projektowaniu lejków sprzedaży na całym świecie, głównie w USA i Polsce oraz specjalizacja w branży prawnej pozwala nam na to, że na każdy projektowany przez nas kompletny lejek sprzedaży dajemy GWARANCJĘ OPŁACALNOŚCI takiego lejka. Co to oznacza? Czytaj więcej >>
Dając gwarancję na to, że nasze usługi będą się opłacać kancelarii pamiętaj proszę, że skuteczny i trwały lejek sprzedaży, “ściągający” do kancelarii właściwych, opłacalnych Klientów to proces rozłożony w czasie. Tak jak w dobrze wykonanej pracy radcy prawnego lub adwokata: dobre efekty wymagają czasu i fachowego podejścia.
Poniżej przedstawiono schemat ścieżki Klienta w Internetowym lejku sprzedażowym charakterystyczny dla branży prawnej.
Gdzie w Internecie kancelaria prawna może umieścić swój lejek sprzedażowy?
- Strona internetowa kancelarii
- Blog kancelarii
- Youtube
- Google AdWords
- oraz wiele innych…
Lejek sprzedaży dla kancelarii prawnej w praktyce
Zobacz video, gdzie na praktycznym przykładzie lejka sprzedaży kancelarii prawnej, przedstawiamy jak wygląda cały proces pozyskiwania Klientów biznesowych przez Internet.
Jeżeli nie możesz odtworzyć filmu, video dostępne jest tutaj >>
Gwarancja opłacalności lejka sprzedaży
Lejki sprzedaży, które projektujemy dla kancelarii prawnych głównie w Polsce i USA faktycznie działają i przekładają się na wzrost przychodów kancelarii w postaci wysokiej jakości nowych Klientów.
Dlatego, na każdy zaprojektowany przez nas kompletny lejek sprzedaży dajemy GWARANCJĘ OPŁACALNOŚCI LEJKA SPRZEDAŻY. Chcesz poznać szczegóły gwarancji? skontaktuj się z nami >>