fbpx

Efekty jakich możesz się spodziewać

Jeżeli korzystałeś/aś już kiedyś z usług jakieś agencji to dobrze wiesz, że osiągnięcie dobrych wyników w tej dziedzinie jest bardzo trudne a jeszcze trudniejsze: osiąganie przewidywalnych wyników z miesiąca na miesiąc. Żeby Klienci kontaktujący się z kancelarią byli konkretni i gotowi na stałą współpracę – to jest sztuka.

Ale prawdziwą sztuką jest z nieopłacalnej kampanii zrobić opłacalną – to potrafią tylko nieliczne, najlepsze agencje, a My jesteśmy w tym ekspertami. Zobacz jak to robimy dla kancelarii prawnych:

Przypadek kancelarii prawnej specjalizującej się w rozwodach

Etap I: Sytuacja

Kampania Google Ads przez 2 miesiące od uruchomienia działa b. dobrze. Klient prosi nas aby wyłączyć reklamę na 1 miesiąc. Po miesiącu uruchamiamy tą samą kampanię i….przestała działać – nie pozyskuje Klientów.

Etap II: Diagnoza

Na podstawie analizy danych znaleźliśmy główną przyczynę problemu: naszemu Klientowi przez ten okres „urosła” ogromna konkurencja, która sprzedawała te same usługi prawne (rozwody) i zaczęła konkurować o tych samych Klientów.

Etap III: Rozwiązanie

Zbadaliśmy na czym najbardziej zależy Klientom w kontekście spraw rozwodowych. Przebudowaliśmy więc stronę WWW kancelarii, tak aby adresowała właśnie te kwestie.

Etap IV: Efekty

Od 5-ciu miesięcy kancelaria pozyskuje przewidywalną liczbę Klientów. Przy miesięcznym budżecie reklamowym na poziomie 1 400 zł, kancelaria pozyskuje średnio 4-6 Klientów miesięcznie, co daje 8 000 zł do 14 000 zł przychodu miesięcznie z kampanii Google Ads.

A to z kolei przykład kampanii, która zaczęła zarabiać od razu:

Przypadek kancelarii prawnej doradztwa podatkowego

Etap I: Sytuacja

Kancelaria poprosiła nas abyśmy stworzyli w bardzo krótkim czasie kampanię Google Ads, wraz z przygotowaniem tekstów na stronę WWW pod tą kampanię.

Etap II: Rozwiązanie

Kampania celowała w Klientów biznesowych, dlatego też w tekście wykorzystaliśmy argumenty, które szczególnie przemawiają właśnie do tej grupy odbiorców.

Etap III: Efekty

Pierwsze 2 tygodnie kampanii i Klient wygenerował przychód ze sprzedaży usług ok. 10 000 zł wydając 1 000 zł na budżet reklamowy.

Gwarancja efektów

Jako jedyna agencja w Polsce dajemy Ci gwarancję na to, że Twoja kampania będzie dochodowa.

I nie jest to żadne hasło reklamowe – gwarancję dostaniesz na papierze: zostanie wpisana do umowy.

Dlatego, jeżeli twoja kampania z jakichś powodów nie będzie zarabiała, to nie będziemy szukać wymówek na zasadzie „to nie nasza wina”, tylko nie spoczniemy dopóki nie znajdziemy przyczyny problemu. Działamy jak lekarz: stawiamy diagnozę lokalizując miejsce problemu i wprowadzamy plan naprawczy, tak aby w końcu kampania zaczęła zarabiać.

Pamiętaj, nigdy nie zostawimy Cię z niedziałającą kampanią, będziemy ją poprawiać do skutku, aż zacznie sprowadzać do Twojej kancelarii Klientów.

Przewidywalność wyników

Pamiętaj, że zawsze celem naszej pracy jest stworzenie dla Ciebie takiej kampanii, która będzie działać na tzw. autopilocie.

Co to oznacza?

Na przykład, przy budżecie 1 500 zł miesięcznie, kampania co miesiąc będzie pozyskiwać dla Twojej kancelarii 4-6 Klientów, którzy łącznie zapłacą Ci 8 000 – 12 000 zł za Twoje usługi.

Tak skonstruowana kampania pełni rolę poduszki bezpieczeństwa dla Twojej kancelarii, ponieważ gwarantuje Ci stały dopływ nowych Klientów i nie musisz sie już o to martwić.

Jeżeli chcesz abym przygotował dla Ciebie taką strategię pod usługi Twojej kancelarii, chętnie pomogę. Skontaktuj się ze mną: